Eurocrisis is een term die we gebruiken om meerdere financiële schulden binnen het Eurogebied aan te geven. Landen die hun schulden niet meer kunnen afbetalen zoals Griekenland. Door verdragen die gebonden zijn aan een Europees lidmaatschap dienen andere landen subsidie te geven om zo financiële schulden van andere EU landen af te lossen. Niet alleen Griekenland maar ook Spanje, Portugal en Italie dreigen hun schulden niet meer te kunnen aflossen.

De PVV wil uit de Euro stappen om op die manier niet meer bij te hoeven dragen aan financiële schulden van andere landen.
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Er worden geen subsidies verstrekt maar leningen verstrekt en schulden gedeeltelijk kwijtgescholden.
Dat is crisis binnen europa die ontstaan is sinds het voering van euro als betaal middel. De prijzen zijn vermeerdubbeld en inkomen blijven nauwelijks stegen. Een klein minderheid wordt steeds super rijker terwijl een groot meerderheid steeds armer wordt. Dan moet iemand die zwak is de schuld krijgen zoals in dit geval Griekenland. De top menagers, ministers, politici, directeurs en bank adviseurs worden giga belond en beveiligd voor creeren van crisis, en hardwerkende burger moet ervoor boeten en wordt van kastje naar de muur gestuurd om te overleven. Pvv zoals altijd, gebruikt dit zwakke punt om in regering te blijven anders moeten hun ook in bijstand belanden. En zo proberen zij nog mensen te vervarren om zetels te krijgen. Maar als je ziet hoe het binnen deze partij het je kan van alles verwachten behalve een oplossing, zoals tot nu toe is gebleken. In het simpel uitgelegd dan!:-)

Toegevoegd na 3 minuten:
het=gaat