Hoeveel politieagenten zij er werkzaam in Purmerend ?

Ik kan wel vinden hoeveel agenten totaal in de regio met zaanstad, landsmeer etc. Dat zijn er 850, maar niet hoeveel er daarvan specifiek in Purmerend werkzaam zijn en kan het ook nergens op het internet vinden. Wie weet het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ha, die Sjerrie1870;

Omdat de politie in Purmerend deel uitmaakt van het regiokorkps Zaanstreek-Waterland is er waarschijnlijk geen sprake van een apart korps Purmerend. De pliesies zullen waarschijnlijk hun diensten verdelen over de diverse afdelingen. Misschien dat je via de volgende link wat wijzer wordt over de bezettingsgraad van het bureau Purmerend.