zou je bij de politie geweigerd kunnen worden als je vader een coffeeshop heeft?

ik zou graag bij de politie gaan werken maar ik zit te twijfelen omdat er ook naar je familie kring wordt gekeken an aangezien mijn vader een coffeeshop heeft weet ik niet of ze daar moeilijk over gaan doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Ha, die Yarden; Strikt juridisch gezien is er misschien geen beletsel, maar ik kan me voorstellen dat een korps dat lokaal een streng beleid voert ten aanzien van coffeeshops daar anders over denkt uit angst voor belangenverstrengeling.

Een coffeeshop is legaal, in ieder geval de verkoop. De inkoop blijft een ander verhaal. Volgens mij kom je er niet onderuit om wat " vage" contacten te hebben om je winkel gevuld te houden. Als ik in de selectiecommissie zou zitten zou ik toch wel bedenkingen hebben. Maar zou de uitdaging niet uit de weg gaan

Het ligt er maar net aan of er in het verleden dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen. Er zal zeker een antecedentenonderzoek worden gedaan als je bij de politie wilt, en dan moet eerste graad familie een schone lei hebben.... Anders kon het weleens lastig worden!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100