Is er ergens een website of iets anders waar je kan zien of een bepaald bedrijf een aanbesteding heeft gekregen?

Vraag spreekt voor zich denk ik.

Toegevoegd na 9 uur:
Het bedrijf waar ik werk, zou vandaag te horen krijgen of ze een gunning krijgen. En ik heb daar nog niets over gehoord. De baas opbellen en vragen vind ik een beetje "too much" als je begrijpt wat ik bedoel.

Dus ik dacht, misschien kan ik het online ergens vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat noem je gunningen, voor zover ik weet is er geen centrale plek waar je kunt bekijken wie welk werk gegund heeft gekregen. Zoek eens op TenderNed (voor Europese aanbestedigen).

Het beste antwoord

Dit lijkt me wel een aardige site voor je:
http://www.nederlandseaanbestedingen.nl/

Je kunt daar o.a. lezen:
"Wist u dat er dagelijks meer dan 1.500 Europese aanbestedingen worden gepubliceerd in de Europese databank Tenders Electronic Daily (TED)? En dat hierdoor overheden een belangrijke klant voor u zou kunnen zijn? Zelf zoeken naar actuele Nederlandse of Europese aanbestedingen kost veel tijd en bovendien loopt u het risico om belangrijke aanbestedingen te missen. Europe Consult kan u van dienst zijn want met onze tendersignalering zijn wij specialist in het zoeken naar aanbestedingen die voor u relevant zijn"

In de blauwe tab zie je de link "actuele Nederlandse aanbestedingen"
daar kun je kiezen b.v.
- "zoeken naar NL of EU aanbestedingen"
en dan b.v.
- "Nederlandse aanbestedingen"

Ik heb dat even uitgeprobeerd met zomaar een willekeurige invoer, en dan kun je b.v. lezen dat ProRail een aanbesteding heeft lopen voor kantoorautomatisering.

En zijn nog veel meer mogelijkheden om te zoeken op de site, maar zodra je echt uitgebreide informatie wilt, moet je wel gaan betalen. B.v. 21 Euro. Maar het lijkt me dat wat jij wilt, het volgen, hier prima kan.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik kan alleen niet vinden op die site, wie iets gekregen heeft (volgens Stippel het dat gunningen, wist ik niet) Daar gaat het mij namelijk om. Het bedrijf waar ik werk, zou vandaag te horen krijgen of ze een gunning krijgen. En ik heb daar nog niets over gehoord. De baas opbellen en vragen vind ik een beetje "too much" als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik dacht, misschien kan ik het online ergens vinden. (Ik zal dit ook ff in mijn vraag erbij zetten.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet dan toch wel lukken met het invoerveld bij zoeken op trefwoorden? Natuurlijk weet ik niet hoe groot je bedrijf is. Als er 10.000 mensen werken dan stelt de hoogste baas het misschien niet op prijs als je 'm opbelt, maar bij kleinere bedrijven zal de baas het juist heel leuk vinden als het personeel betrokken is bij het bedrijf en wil weten of de aanbesteding is gelukt. Je zou eventueel ook iemand van het bedrijf kunnen bellen die net onder de baas staat?
Hij zal het ook wel weten......Als ik baas was, en een van mijn medewerkers zou mij hierover opbellen zou ik dat juist heel leuk vinden......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag ik ook weten om welk bedrijf het gaat? Of word ik dan een beetje al te nieuwsgierig? ;-)