iemand zegt aangifte te doen, wanneer hoor ik hier van?

het is een week geleden, iemand heeft gezegd aangifte van stalking te doen tegen mij. Terwijl ik onschuldig ben, heb bewijzen. Maar wanneer zou ik hier van te horen krijgen van de politie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is geen gemiddelde doorlooptijd te geven. Een en ander is zeer afhankelijk van wanneer het betreffende korps tijd en mankracht heeft om de zaak op te pakken. Ook kan een ander ook afhankelijk zijn van ondersteunende informatie die opgevraagd moet worden zoals telefoonlijsten waaruit zou moeten blijken wanneer en hoe vaak u belt.

De strafrechtelijke aanpak van stalking wordt vaak wel als het uiterste middel gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dus ik kan hier nog van horen? want had wijkagenten al via twitter gevraagd, normaal reageren zij, maar sinds deze vraag reageren hun niet meer.
het zou dan om stalken per mail gaan, en die bewijzen heb ik dat ik niet begon.
stel het is allemaal echt doorgekomen, komen ze me dan halen of krijg ik een brief? zit echt in zenuwen wanneer ik wat hoor. het is zo onzeker
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
mocht de politie je in dit geval willen horen als verdachte, dan zal je waarschijnlijk een ontbiedingsbrief in de bus krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal wel meevallen met die aangifte. Dat zal die persoon wel gezegd hebben om van je af te komen, ga lekker verder met je leven. Ik vermoedt dat je hier niets meer van hoort, in de meeste gevallen staan ze vrij snel bij je op de stoep, in ieder geval om een paar vraagjes te stellen, maak je niet zo druk, dat is nu nog helemaal niet nodig, spaar die energie, voor momenten dat dat wel nodig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu bericht gehad van de wijkagent vlak na het laatste antwoord van mij. Hij geeft aan dat hij niks hier over mag vertellen van de aangifte.
Het is iemand uit limburg en ik woon in frl dus misschien daardoor dat het langer duurt.
en die man die dit heeft gedaan die meent alles steeds wat ie zegt. dus zal dit ook wel zo zijn.
Maar we wachten af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt neem ik aan, het contact met die persoon verbroken, als dat zo is, dan is de zaak zo opgelost, je hebt ook bewijs dat jij hiermee niet bent begonnen, van de kant van die persoon zit het dus ook niet pluis. Bedankt dat je hebt laten weten dat je een reactie van de wijkagent hebt gehad.