wat wordt er bedoeld met Fc Kunduz?

ik ben 2 maanden voor m'n werk in het buitenland geweest en nu heeft iedereen het in de politiek het over "Fc Kunduz", wat is hier de betekenis van?

11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie vraag! Ben je 2 dagen ziek en kijk je geen nieuws, heeft iedereen het opeens over de Kunduz-coalitie en ik mezelf maar afvragen wat dat dan is...

Het beste antwoord

Het is een nieuwe term, hoogstpersoonlijk door dhr Wilders verzonnen?

De partijen die nu akkoord zijn met elkaar over een begroting ( d66, christunie, gl, vvd, cda ) zijn de partijen die eerder met elkaar akkoord gingen over een Kunduz ( afghanistan ) missie.

Vandaar dat dhr Wilders het gezamelijke partijen FC kunduz ( verwijzing naar een voetbalclubje ) noemt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er is in het nieuws meestal sprake van de kunduz coalitie, dat bekt lekkerder door de alliteratie, en is minder denigrerend.
vriendje wilders heeft al genoeg kapotgemaakt.