Welke (docu) tv programma was dit?

Jaren geleden was er een Nederlandse serie op tv waarin crises (dus meervoud) werden gesimuleerd. Het crisisteam werd iedere keer aangevoerd (zoals ik me kan herinneren)door een politicus.

Vaak liep het slecht af en zakte de politicus als een baksteen voor zijn examen, eigenlijk hetzelfde wat nu in de realiteit dagelijks gebeurd.

Weet iemand nog de titel van deze serie en of het nog ergens te bekijken valt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die serie heette simpelweg "Crisis".
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geef je de 16000
bamibal
12 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank hiervoor, ik was allang op zoek. Nu nog proberen of ik ergens de serie kan downloaden.