Op 1-1-2011 had de gemeente Doetinchem 56.044 inwoners.

Dat soort dingen kan je meestal op de site van de gemeente terugvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gemeente telt 56.100 inwoners (1 april 2011, bron: CBS)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de meest recente cijfers (maart 2012) heeft de gemeente Doetinchem bijna 57.000 inwoners.

Ik citeer uit haar website :

Feiten en cijfers
De gemeente Doetinchem bestaat uit de stad Doetinchem, de dorpen Gaanderen, Wehl en de buurtschappen Dichteren, Langerak, Wijnbergen en IJzevoorde. In de gemeente Doetinchem wonen op circa 8.000 hectare grondgebied bijna 57.000 inwoners. Door deze omvang vervult Doetinchem een centrumfunctie op maatschappelijk, cultureel en economisch terrein in de Achterhoek.

Statische gegevens
De gemeente houdt statistische gegevens bij. Bijvoorbeeld over hoeveel inwoners de gemeente heeft, de verhouding tussen mannen en vrouwen, het aantal geboorten in de kernen Gaanderen, Wehl en Doetinchem en de inwoners per wijk. Veel (startende) ondernemers, scholieren en andere geinteresseerden zijn op zoek naar deze gegevens. Een selectie van de gegevens vindt u hier onder. Hebt u vragen of zoekt u aanvullende informatie? Neem dan contact op met de gemeentewinkel, gemeentewinkel@doetinchem.nl.