Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt een GVer die kritische vragen stelt of antwoorden geeft in de gaten gehouden?

Stel,dat je je kritisch uitlaat over bv het koningshuis of een bekend politicus,zou je dan door de BVD of door één of andere schimmige overheids instantie in de gaten worden gehouden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
671
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is niet best voor Taurus.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle internetinformatie wordt opgeslagen, maar hier wordt pas actief iets mee gedaan als daar een reden toe is. En die reden moet echt wel wat ernstiger zijn dan je kritisch uitlaten over politici, want die valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting. Anders zouden journalisten en columnisten zich ook in moeten houden, en wat zij schrijven is veel gemakkelijker te achterhalen dan wat wij hier schrijven op GV.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Det gebeurt, maar hangt niet samen met GV: het hangt samen met alles wat je op internet, Google, TPB, Usenet, etc. doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat gebeurt... Heel zeker, dat doet GV niet, maar een andere niet nader te omschrijven instantie...

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan wordt gekeken of hij aan het postume profiel voldoet van Karst Tates...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gebeurd niet alleen met GV'ers, maar dit gebeurd met iedereen...

De één zal wat meer aandacht krijgen dan de ander. Maar je mag er vanuit gaan dat de AIVD wel van iedere inwoner van Nederland een dossier heeft...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wordt in de gaten gehouden dus waarom zou dat hier ook niet kunnen zijn.
Ik denk als je echt over bijv. aanslagen zal praten zullen personen snel de meldknop vinden.
En als dit voor GV een aanleiding zal zijn dat ze er wel iets mee zullen doen. Als burger zal je toch dingen moeten melden als er gevaar kan optreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik voel me steeds bekeken......maar misschien komt dat omdat m'n collega's het niet leuk vinden dat ik op GV zit.....Dus daar stel ik kritische vragen over....En ik werk bij de AIVD...(euh, niet echt hoor).

Alle media waar meningen worden gegeven of uitlatingen worden gedaan, worden in de gaten gehouden uit landsbelang. Waarschijnlijk goeie vraag ook. Wie weet kijken ze zelfs wel eens naar een goed idee dat hier geopperd wordt.

Of een specifieke GV'er in de gaten wordt gehouden, kan ik niet voor je beantwoorden....waarschijnlijk de betreffende GV'er zelf ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wordt in de gaten gehouden, niet alleen hier op GV.
Big brothers en sisters are watching you!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet te veel het woord 'thing' gebruiken, want dat is jargon voor 'vliegtuigkaping'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja diegene wordt in de gaten gehouden.!
Gek he?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een GVer?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding