waar is het archief van de gemeente Aalten te vinden?

van het dorp de Heurne zoek ik het archief, dat is de gemeente aalten, maar deze lijkt geen archief te hebben, iemand een idee waar ik dan moet zijn?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat je met google al niet kan:

Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers
http://www.ecal.nu/
"
Gemeenschappelijke archiefdienst van de gemeenten: Gemeente Aalten: Aalten en Dinxperlo
Gemeente Berkelland: Borculo, Eibergen, Neede en Ruurlo
Gemeente Bronckhorst: Hengelo, Hummelo en Keppel, Steenderen, Vorden en Zelhem
Gemeente Doetinchem: Doetinchem en Wehl
Gemeente Montferland: Bergh ('s-Heerenberg) en Didam
Gemeente Oost Gelre: Groenlo en Lichtenvoorde
Gemeente Oude IJsselstreek: Gendringen en Wisch (Terborg, Silvolde en Varsseveld)
Gemeente Winterswijk

Bezoekadres
Gebouw 't Brewinc,
IJsselkade 13,
7001 AN Doetinchem"

Toegevoegd na 2 dagen:
Met de 1e zin doel ik op het feit dat ik er niet woon, maar t wel gevonden had via google ;). T staat er niet zo vriendelijk misschien, maar zo was t niet bedoeld :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik heb t niet zo vriendelijk verwoord, maar ik had t ook niet zo 123. Maar aangezien ik daar niet woon, en t toch op google gevonden had :P