Je kunt verdachte situaties gewoon melden, je kunt dus ook zeggen dat je gehoord hebt dat er ergens iets mis is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, Hippo, kunnen de beheerders zelf oordelen.
We weten allemaal dat "Horen zeggen..." onbetrouwbaar is. Je kent toch het oude schoolverhaaltje van boer Japik van wie werd gezegd dat hij een kar met worteltjes had getrokken uit de tuin van boer Krelis? Het bleek dat boer Japik alleen had gezegd dat de worteltjes van boer Krelis getrokken konden worden.