Ik hoorde net op de radio dat Rutte weggaat. Kan dat zomaar en krijgen we dan weer verkiezingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHA.
Zelden zo gelachen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blond.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is leuk !! Is deze vraag echt serieus ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jongens iets aardiger mag ook wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn gewoon leuke opmerkingen,en daar moet je helemaal niets achter zoeken.
Valt me nog mee dat de vraag blijft staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe download ik dit van GV naar een moppen site?

Antwoorden (4)

Ja die uit de voetbal wereld niet die uit de regering.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heet trouwens Rutten, maar dit hoor je natuurlijk niet op de radio ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LoL ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*tranen wegveeg*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woehaha!! +1
Als zijn contract afgelopen is, wel. Verkiezingen niet, die worden meestal niet voor voetballers gehouden. Sporters worden op potentie en prestatie gekozen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij is scherp, hij is mooi, maar niet zo mooi als wanneer het die andere was geweest
Als een politicus aftreedt, is dat altijd breed in de media aangekondigd met conflicten en de bespreking daarvan. Aan de toon van de berichten kun je dan afleiden hoe serieus het is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb jij je geprikt aan een spinnenwiel en ben je nu na 1 jaar en 10 maanden ontwaakt uit je slaap. Welkom terug in 2012!!!

http://www.speld.nl/2010/03/13/rutte-verlaat-de-politiek-de-liefde-roept/