Nee je kan t gemeentehuis in nl opbellen of via je pc kan je t aanvragen en dan wordt t opgestuurd ook als je in t buitenland woont
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een uittreksel geboorteregister is alleen op te vragen op het gemeentehuis waar je geboren bent. Niet bij de ambassade
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zullen niet veel mensen op het gemeentehuis zijn geboren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, te snel willen antwoorden, ik bedoel natuurlijk op het gemeentehuis in de gemeente waar je geboren bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OOOOh, bedoel je dat! :)) Dan krijg je nou een plusje!