Doorwerken tot 67?

Had de regering niet beter nog wat banken kunnen laten omvallen om het doorwerken te bevorderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is echt heel onnozel!!
paulus811
14 jaar geleden
Leg mij de relatie tussen doorwerken en het omvallen van banken eens uit please?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pensioenfondsen en particulieren hebben ergens hun appeltje voor de dorst uitstaan, neem ik aan.

Het beste antwoord

Ze moesten zelf in het weekend ook doorwerken om de bank om te laten vallen. :-)
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar waren dat ook 65+sers?
itsme
14 jaar geleden
Van Wellink weet ik het niet, maar Bos is zeker nog geen 65.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Wellink was 66; dat pleit voor invoering op 66.
Iedereen doet nu of het al wet is; hebben we geen eerste kamer meer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zie je dat het omvallen van banken werk oplevert voor 65+ers.

Andere antwoorden (6)

Lijkt mij nou niet echt bevorderlijk hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord: Nee want uiteindelijk kost de regering dit juist geld omdat ze de mensen die zonder werk zitten een uitkering moeten geven.

---------------------------------------------------------------------------

En daarbij wat heeft het omvallen van banken te maken met dat ze kunnen doorwerken tot 67 ¿¿¿ Ik zie niet echt een verband.

Volgens mij bedoel je mijn bovenste stukje ???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is je bovenste stukje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Datgene wat boven je onderste stukje zit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boven de stippellijn
Ze hebben pas nog een bank failliet laten gaan. (DBS bank).

Ik vind het absurt om mensen te laten doorwerken tot hun 67ste. Ik vind 64 al veel.

Wanneer luistert de regering eens naar óns?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie is ons, het verstandige deel van de natie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is op het moment 65
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je tevreden bent met de bijstand kun je al met 23 stoppen. Alles is relatief.
Nee,het is uiteindelijk de burger die het gelag betaald,en uiteindelijk schieten we er allemaal niks mee op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zat er toch al aan te komen, maar ze hebben dar er nu doorgedrukt... vandaar...

En eigenlijk mag het ook wel, toen de leeftijd op 65 gezet werd, was de gemiddelde levensverwachting 69 jaar... En nu is dat boven de 80, dus het mag wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin.!!
Wie weet da je tot je 67 ga leven?