Doorwerken tot 67?

Had de regering niet beter nog wat banken kunnen laten omvallen om het doorwerken te bevorderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ze moesten zelf in het weekend ook doorwerken om de bank om te laten vallen. :-)

Lijkt mij nou niet echt bevorderlijk hoor!

Antwoord: Nee want uiteindelijk kost de regering dit juist geld omdat ze de mensen die zonder werk zitten een uitkering moeten geven. --------------------------------------------------------------------------- En daarbij wat heeft het omvallen van banken te maken met dat ze kunnen doorwerken tot 67 ¿¿¿ Ik zie niet echt een verband. Volgens mij bedoel je mijn bovenste stukje ???

Ze hebben pas nog een bank failliet laten gaan. (DBS bank). Ik vind het absurt om mensen te laten doorwerken tot hun 67ste. Ik vind 64 al veel. Wanneer luistert de regering eens naar óns?

Nee,het is uiteindelijk de burger die het gelag betaald,en uiteindelijk schieten we er allemaal niks mee op.

Het zat er toch al aan te komen, maar ze hebben dar er nu doorgedrukt... vandaar... En eigenlijk mag het ook wel, toen de leeftijd op 65 gezet werd, was de gemiddelde levensverwachting 69 jaar... En nu is dat boven de 80, dus het mag wel...

Onzin.!! Wie weet da je tot je 67 ga leven?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100