Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Wat ik net op de duitse tv heb gezien: JA. Tot groot ongenoegen van de Duitsers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het waar is: Niet alleen tot ongenoegen van de Duitsers!
Kijk naar wat er op de beurzen gebeurd en je kent het antwoord. Erg belangrijk dat de AEX de steun op 195-200 punten gaat houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..Ik hoop dat je je 100 punten vergist.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook want mijn polissen worden steeds minder waard al heb ik er gelukkig 2 in staatsobligaties om laten zetten. Maar andere 3 helaas niet. Heb overigens geen put opties of wat anders maar kan niet anders. Ben op Aruba en strand niet eerder zo leeg gezien. Ook hier crisis.
Het is een voorstel van de huidige Griekse regering omdat ze geen verantwoordelijkheid willen nemen (zoals altijd met politici). Of het werkelijk gaat gebeuren zullen we wel zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is een voorstel van de huidige Premier van Griekenland George Papandreou een referendum te houden de afspraken van de eurotop van vorige week.Lijkt mij persoonlijk geen gek idee zou navolging moeten verdienen in de rest van de Europese landen die hier bij betrokken zijn ,dus ook Nederland.Kan de Griekse maar ook de Nederlandse,Duitse,Franse,en noem maar op bevolking zich er eindelijk eens direct over uitspreken.Moet het referendum natuurlijk wel correctief zijn wil zeggen de regering doet wat de uitkomst van het referendum is.Groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans dat er daadwerkelijk ern referendum komt schijnt erg klein tezijn, hoorde ik bij Pauw en Witteman. Er zal een groot deel van het Griekse parlement voor moeten stemmen en de kans is klein dat dit gebeurt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding