Had een onafhankelijke politieke beweging zoals Al Qaida bij de klimaatconferentie in Kopenhagen aan mogen schuiven als ze dat gewild hadden?

wat waren de regels voor al dan niet deelnemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoe je Al Qaeda precies moet omschrijven daar is men het niet over eens. Ik vind het in ieder geval een georganiseerde gewapende groep. Er zijn ook zeker genoeg argumenten om het als een politieke beweging te kunnen omschrijven.

De klimaatconferentie kan worden bijgewoond door vertegenwoordigers van staten. Al Qaeda vertegenwoordigt geen staat, de taliban vroeger wel, maar dat is nu ook niet meer hard te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al Qaida is geen politieke beweging, dus ook geen partner om mee te praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terroristische organisatie wellicht. Ieder geval geen gesprekspartner zolang ze geweld nastreven.