De kleding en dat is niet alleen een kostuum, van een persoonsbeveiligers is een compromis tussen niet al te veel opvallen in de omgeving waar hij zijn werk moet doen en de opslag van gereedschap (communicatie middelen en wapen)
Dus als je snel je gereedschap nodig hebt is het niet handig als je eerst een slot moet open maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dan kunnen ze sneller een wapen trekken

Toegevoegd na 3 minuten:
(en uiteraard: Je kan met colbert dicht minder goed bewegen / rennen / etc.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze dat niet willen. Blijkbaar vinden Ze het met open colbert mooier of lekkerder zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En natuurlijk ook omdat wapens en verweer zo beter binnen handbereik is
Met een Hekler & Koch MP5 onder je oksel sluit je colbert niet meer.

Toegevoegd na 13 minuten:
En ook nog eens een kogelwerend vest.