Kun je in nederland of ergens in de wereld voor altijd een hectare grond kopen?

Een stuk grond rondom je huis eventueel waarvan ne gegarandeerd bent dat het altijd van jou zal blijven. Ook voor volgende generaties. En dat niemand ook de overheid niet dat van je kan afnemen?
Als dat niet in nederland mogelijk is in welk land in de wereld kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij kan dat niet, de overheid kan altijd dwingende redenen hebben om grond te onteigenen. (de aanleg van een weg, het moeten plaatsen van een militaire installatie).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan best een stuk grond kopen in Nederland. Als je erven later ook de nalatenschap accepteren en de vereiste successie rechte betalen gaat het prima.
ronron1212
12 jaar geleden
Niets duurt eeuwig. Ook het bezit van een stuk grond niet.