Paul Tang lekt uit de miljoenennota. Interessant willen zijn in de ogen van een journalist lijkt onwaarschijnlijk.

Zou een geldelijke beloning zoals GS beweert denkbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Tang heeft misschien een goede kennis willen matsen! Een etentje lijkt me het hoogste wat je mee verdient,maar geldelijke beloning? Mocht dat zo zijn,moet de man direct uit de PvdA verwijderd worden! Trouwens het is zo ondertussen een traditie geworden,dat lekken en dat omwille van een primeur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan geen andere reden bedenken dan geld voor een man in die positie. Dus ja ik vind wat GS suggereert heel plausibel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, een geldelijke beloning is niet denkbaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zijn eigen partij heeft hem goed in het snotje en hij zal wel moeten praten....als financieel woordvoerder ((;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lekken kost hem een maand spreekverbod, maar als blijkt dat ie zich heeft laten betalen kost dat zijn baan. En zo stom is niet.
Verder ben ik er niet voor om GeenStijl-onderwerpen op GV te bespreken, maar dat is mijn persoonlijke mening.
14 jaar geleden
journalisten zijn erg goed in het uit de mond trekken van woorden. Misschien heeft hij gewoon eerlijk de journalist beantwoord en vergeten omde hete brei heen te draaien.