Wie waren er nog meer lid van het eetclubje "Vertigo"?

Tafelgastheer was Bertus Hendriks, Tom Schalken was lid van het eetclubje, en ze hadden op het bewuste avondje Arabist Hans Jansen uitgenodigd.
Mijn vraag is: Wie zijn er lid van dat clubje? Niet alleen wie er destijds bij waren, maar welke mensen waren nog meer lid?
Henk Woldring toch ook? (Hoogleraar politieke filosofie & oud CDA'er)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Noortje van Oostveen, Theo Meijering, Hans van Beers. Margo Andriessen, Peter Bakker, Henk Woldring. Tom Schalken.
Deze namen zijn tot nu toe bekend.

http://www.artikel7.nu/?p=55839