Bij de arabieren hoort geen iran , iran is geen arabische land... Ik denk dat ze vooral om het bestuur woedig zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Arabische Lente begon in Tunesië.
Een jonge man stak zichzelf in brand uit protest tegen zijn ontbrekende toekomstperspectief.

Als gevolg gingen duizenden betogers de straat op om te protesteren tegen de economische ongelijkheid en gebrek aan vrijheid.

En met resultaat, want een aantal weken later trad de president Ben Ali af.

Het succes van de opstand in Tunesië gaf hoop aan andere ontevreden inwoners in Arabische landen.
Egypte, Libië, Jemen, Bahrein, Syrië, Marokko en Saoedi-Arabië zijn het podium geworden van grote mensenmassa’s die demonstreren tegen hun regime.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet wie die woede heeft aangewakkerd, maar wat. Simpel: Facebook en de mobieltjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon, omdat ik het ben op die foto, meer niet... George