Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat komt door Geert Wilders, een beetje door Rita Verdonk. De PVV pikt alle stemmen in en als Wilders het niet doet dan staat Rita Verdonk klaar om de rechtse stemmen in te pikken. Mark Rutte is niet in staat voldoende duidelijk te zijn naar de kiezer toe. Daarom gaat het zo slecht met de VVD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat ze geen oppositie voeren, terwijl daar volop aanleiding toe is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de VVD zich niet kan profileren door de innerlijke verdeeldheid. PVV en D'66 kunnen optimaal profiteren.
Je mag zelf links en rechts invullen, zo je wilt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De VVD heeft geen duidelijke standpunten.
De ene keer dit en dan weer dat ...
Soms te links en dan weer te rechts ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze hebben onvoldoende krachtige figuren die de partij kunnen dragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een combinatie van de genoemde redenen wellicht? Maar bedenk wel dat geen enkele partij een constante stijgende lijn vasthoudt qua populariteit. Kijk naar de geschiedenis van D'66. Op een dag zal ook de PVV zakken in de peilingen. Er is dus nog hoop voor de VVD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt gedeeldelijk door...Geert Wilders [mijn mening]
Omdat hij geen een standpunt en argument heeft hij praat alleen over de Taliban Irakezen Turken Marokanen omdat hij discrimineerd moslims hoe ze zijn. Ik zelf ben ook Moslim maar ik luister ook wel naar zijn preken op Tv. Ik weet wel dat hij over sommige dingen gelijk heeft omdat, ik vind wel dat sommige Marokanen [niet alle] zomaar mensen bedreigen, geweld, enz enz. Maar daarvoor hoeft hij niet alle Moslims te discrimineren. Ik zelf ben ook geen marokaan of Turk. Maar ik word soms ook door hun aangesproken[zomaar]. Maar dat heeft hem niet te recht te geven alle moslims haat te zeien!
Usama 10 jaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding