Heeft de langstudeerders regeling betrekking op elke student?

Dit omdat ik afstandsonderwijs volg aan een hoge school.
Ik financier studie helemaal zelf. Ik ontvang geen studiefinanciering of iets dergelijks. Val ik straks wel onder de langstudeerders regeling of geldt dit alleen voor studenten die studiefinanciering of iets dergelijks ontvangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
supergoeie vraag en ik ben erg benieuwd!
Dit zou wel eens een ingangetje kunnen zijn waardoor de wet niet langs de 1e kamer, dan wel de rechter komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd, want in principe kost jij veel en veel minder voor de overheid. Ik ga deze vraag volgen.

Antwoorden (1)

Voor zover ik kan nagaan staat dit los van de studiefinanciering maar is afhankelijk of je het wettelijk collegegeld betaald.