De vraag is redelijk algemeen gesteld. Als je vraagt: Egypte zonder specifieke plek, dan kan ik stellen: nee, zeker niet. De laatste berichten van mensen die er vandaan komen zijn niet positief.

Maar goed, ook veilig is een relatief begrip, want als Nederlander komt in het ergste geval een helikopter je oppikken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als de vlam in de pan slaat is dat altijd eerst in Caïro of Alexandrië. Je kunt rustig naar Hurghada, Luxor of Aswan gaan. Sharm el Sheikh zou ik persoonlijk even mee wachten omdat Mubarak daar in het ziekenhuis ligt en je weet maar nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, op dit moment is alles daar veilig.
er is een nieuwe en goeie president gekozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kijk veel op wikipedia.
maar ik weet niet hoe die heet.
nu is alles veilig in egypte.
maar kadafie is nog altijd niet weg uit libië
Het is er veilig. We zijn er zelf vorige maand geweest en in de badplaatsen is er helemaal niets te merken van onrust. Ik zou alleen nog niet naar Cairo gaan, maar toch is de kans zeer klein dat er iets zou gebeuren, gezien de enorme stad. We hebben met mensen gesproken die wel naar Cairo zijn geweest, en ze hebben niets van onrust gemerkt.