Alles wat is besloten tijdens kabinet Rutte valt niet opeens weg doordat het kabinet is gevallen, als ik het me goed herinner was dit een topic van medio 2011 dus zal er niets veranderen door de val an het kabinet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wietpas wordt op 1 mei 2011 ingevoerd in het zuiden van het land. Dat was al besloten en dat blijft dus ook zo.