Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben de Amerikanen de UFO gestolen van de Duitsers na de WOII?

Zoals iedereen wel weet staat de VS bekend om zijn UFO's. Ik geloof niet zodanig in de UFO's met de marsmannetjes erin. Maar de vliegende schotel (UFO, unknown flying object) die de Duitsers in de WOII hadden. Op internet heb ik verschillende bouwtekeningen, afbeeldingen en video's gezien over vliegende schotels die de Duitsers hadden (begin fase). In de video vloog een piloot ongeveer 2 à 3 meter boven de grond, met een vliegende schotel.

Maar wat ik me dus afvraag, hebben de Amerikanen de UFO tekeningen en ideeën gestolen van de Duitsers?

Ik bedoel hier zeker niet mee, dat we een discussie opstarten! Deze vraag kun je puur feitelijk beantwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
913

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat nooit bewezen is dat de Nazi ufo’s bestaan hebben is deze vraag niet te beantwoorden.

Maar natuurlijk hebben de grootmachten kennis en kunde van overwonnen zich toegeëigend.

Bekende voorbeeld is bijvoorbeeld Werner von braun : zowel betrokken bij het V1 en V2 project van Nazi-Duitsland, als de Amerikaanse Saturnus V raket (gebruikt voor de maanlanding)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de grootste landen deed men wel experimenten op allerlei gebied.
Duitsland had wel een straaljager ontworpen die vloog. Het was het snelste vliegtuig ter wereld in die tijd maar levensgevaarlijk voor hen die er mee vlogen.
Van de schotelvormige vliegtuigen denk ik niet dat het dezelfde zijn als de Duitse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding