Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er in de politiek wel eens nagedacht over het probleem van "het kastje naar de muur" t.o.v de consument?

Voorbeeld: Je wilt een huis kopen en gaat naar de hypotheekadviseur. In de loop van het proces ontstaat er miscommunicatie tussen de hypotheekadviseur en de geldschieter. Vervolgens wordt de consument hierdoor benadeeld, in welke vorm dan ook. Is deze schade op een van deze partijen verhaalbaar? of is deze klant gewoon de sjaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
517

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt aan de afspraken die je hebt gemaakt met de hypotheekadviseur. Ik denk dat de politiek niet zo veel kan doen in dit soort gevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou dit probleem niet direct bij de politiek leggen. Hoewel ik eerlijkheidshalve wel moet zeggen dat er opmerkelijke aanpassingen zijn gemaakt sinds de CU in het kabinet zit...

Los hiervan Worden een hoop regels vanuit Brussel verkeerd doorgevoerd. En dit is wat weer voor afkeer tegen Brussel zorgt...

En soms moet je inderdaad wat verder kijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding