Als je binnenbreekt in een leegstaand huis en de elektriciteit steek je terug aan, wat kan er dan gebeuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt daar niks te zoeken, dus blijf er weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kortsluiting/brand/elektrocutie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kortsluiting brand en elektrocutie zal niet gebeuren alles is nog goed aangesloten, het is er leuk en gezellig dusja, binnen 2 jaar word het huis toch platgesmeten.
Ik dacht eerder wat zou electrabel doen want wettelijk is er niets tegen een inbraak op een huis die al langer of een jaar leeg staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm ja jewel want kraak is verboden :)

Antwoorden (3)

Wat er dan gebeurt is, dat je eruit wordt gezet en bekeurd wegens inbraak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kraken is niet meer zo geaccepteerd als vroeger. Maar als je het doet, zorg dan dat er iemand bij is die VERSTAND heeft van elektra, anders kun je grote problemen krijgen, zoals storing, stroomschokken, brand.
En je zult je ook moeten melden bij het energiebedrijf anders is het domweg diefstal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opgepakt worden, beschuldiging van inbraak en diefstal.
Misschien ook voor vernieling en dergelijke dingen.