Weet iemand het emailadres/telefoonnummer van het belastingkantoor in dordrecht?

Ik heb een betalingsregeling aangevraagd. Toen heb ik een brief ontvangen waar in stond dat ik even moest bellen wanneer het afgeschreven mocht worden. Maar die brief ben ik dus kwijt... Er staat ook nergens op internet een telefoonnummer/email van dordrecht. Ik heb de belastingdienst zelf al gebeld op het 0800 nummer en die zeiden sorry u moet toch echt de brief vinden..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Belastingdienst Dordrecht
Spuiboulevard 220
Postbus 88888
3300 HZ Dordrecht
Telefoon (078) 632 44 44
11 jaar geleden
fisbel
11 jaar geleden
De Belastingdienst / regiokantoor is nooit rechtstreeks te benaderen. Het telefoonnummer is: 0800-0543 / via de Belastingtelefoon kan om een terugbelverzoek worden gevraagd. Je krijgt wel een rechtstreeks nummer als er bijvoorbeeld een afwijzing op een verzoek / bezwaarschrift schriftelijk bij je binnenkomt. Rechtsboven in de brief is dan het telefoonnummer vermeld van de inspecteur die het verzoek / bezwaarschrift of anderszins heeft behandeld. Als je toch rechtstreeks met het Regiokantoor in contact wil komen kan dat natuurlijk: gewoon naar het Regiokantoor zelf gaan, nummertje trekken en op je beurt wachten. NB: in de link van daisy89 is een telefoonnummer te lezen: het is een werkend nummer, maar als je dit telefoonnummer googelt blijkt dat het telefoonnummer van Rightlife Dordrecht te zijn - een commerciele organisatie. Zie gegevens hieronder: (volledig gekopieerd zonder knip/plakwerk) ----------------------------------------------------------------- Bedrijfsinformatie + -
Naam: Rightlife Dordrecht
Adres: Spuiboulevard 246 A
Postcode: 3311GR
Plaats: DORDRECHT
Telefoon: 078 6324444
Fax: 078 6314430
Website: http://www.belastingdienst.nl
E-mail:
Skypenaam:
KvKnr.: 230888160000
BTWnr.:
Branche: GH in voedings- en genotmidd. alg, ass.
Aanbieding:
Postadres:
Postbus 88888
3300 HZ DORDRECHT

Bezoekadres:
Spuiboulevard 220
3311 GR DORDRECHT
Telefoon: 0800 - 0543
Fax: 078 - 632 52 87

Een mail adres heb ik niet echt voor je, maar via het formulier via deze link kom je een heel eind:
http://www.nationalebedrijvengids.nl/bedrijf/1460656/informatieaanvraag/nieuw
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die info kon iedereen vinden, het gaat om een rechtstreeks telefoonnummer ipv het 0800 nummer wat al gebeld is. Verder is het goede antwoord ook al gegeven 3 uur voor jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat die info overal te vinden is, is niet mijn schuld. Dat geldt voor heel veel antwoorden op GV. Ik had wat meer gegevens boven water, vandaar een nieuw antwoord. En het 0800 nummer is nu eenmaal het juiste ingangskanaal. Zij zijn ingericht om klanten te helpen. Kunnen zij dat niet dan kun je niet zomaar een willekeurige ambtenaar op het kantoor gaan bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de vraag wel gelezen????
De vraag is het directe telefoonnummer of een mailadres. Je geeft beide niet terwijl het goede antwoord allang gegeven is?