Ja hoor, de tijd van de vorst die uitsluitend de hele dag op zijn troon zat te 'regeren' en bediend werd, ligt echt achter ons hoor. Dus ook Beatrix zal gerust wel voor har eigen prak zorgen. Net zoals Willen Alexander en Maxima gewoon om de beurt het eten zullen magnetronnen.

In de link een boek met alles wat je wilt weten over de eetgewoontes van de Oranjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, hahaha, geestig! Overigens heb ik ooit in een ver verleden Juliaantje spruitjes zien zitten schoonmaken...........
zondag
13 jaar geleden
Dat zijn helemaal geen foute blaadjes maar een troost voor een bang mens die zit te wachten tot ze hem gaan beulen. Mijn tandarts heeft alleen heel chique of oervervelende bladen en het spijt mij dat hij daar niet gewoon de Libelle of de Privé heeft liggen. Ik kan daar niks lezen wat mij m'n "ellende" even doet vergeten :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook geen Donald Duck ofzo ;-)
De koningin zal echt niet koken en het huishouden doe. Hooguit als ze het een keer leuk vind of de tijd heeft
ronron1212
13 jaar geleden
ze heeft wel degelijk een kok een vriend van mij kent hem.
ik denk dat Bea zich niet als absoluut vorst gedraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is weleens uitdrukkelijk vermeld dat ze op vakantie een keer (of misschien meerdere keren) zelf kookte, dus kennelijk is dat niet gewoon.
Misschien dat zij op vakantie kookt zoals de gemiddelde vakantieganger dan juist eens uit eten gaat ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zal het ongetwijfeld doen als hobby maar er zijn nog wel degelijk een hoop bediende in de paleizen van Hare Majesteit de koningin. Hieronder is ook een kok, het zal dus wel meer als een gemak door de koningin worden ervaren als een strakke regel.

Verder zal de koningin ook wel vaak buiten de deur eten vermoed ik maar dat is een random guess.