Waar mag de overheid nog eens flink wat geld in pompen?

Misschien leest iemand van de regering wel mee en voeren ze het uit... wie weet.
Ikzelf vind dat er wel hondendrollenopruimers mogen komen, dat zie je in Parijs ook. Dat is met zo'n aangepast brommertje met een stofzuiger erop. Wellicht weet jij ook wel iets...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moet er iemand in dienst worden genomen om drollen op te ruimen. Als jij naar het toilet gaat (nummer 2) verwacht je toch ook niet dat iemand anders voor jou doortrekt en je reet afveegt? Zo moeten mensen met honden gewoon lekker zelf de drollen opruimen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GELD VOOR ZORG , EN ONDERWIJS
voor meer aandacht , kleinere klassen

Antwoorden (17)

ze mogen van mij heeeel veel geld pompen in de broekriem aantrekken :o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het uitschrijven van nieuwe verkiezingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De krimp van het ambtenaren apparaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze tegelijk investeren in de middelen en kennis zie ik het wel zitten. Als er alleen klakkeloos gesneden moet gaan worden, daarentegen, ga je er meer last van ondervinden dan dat er opgelost wordt.
Ze moesten flink wat geld onder de armen pompen, mijn linker en mijn rechter arm...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vermakelijk, maar niet nuttig :oP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je eerst die rollen tapijt neerleggen.
Uhm... zorg en onderwijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderzoek naar kernfusie! (niet te verwarren met kernsplijting).

Kernfusie is in theorie een schone, zo goed als oneindige bron van energie. De techniek om het echter te realiseren is zeer complex. Maar als we kernfusie weten te beheersen, dan is de hele wereld voorlopig (lees: miljoenen jaren) voorzien van energie.

Toegevoegd op 25-06-2009 00:43:22
Ik bedoel natuurlijk het winnen van energie uit kernfusie.

Toegevoegd op 25-06-2009 01:01:12
O, en: investeren in een vak 'Emotieleer' in het onderwijs.

Gek genoeg leren we in het onderwijs veelal rationele zaken te beheersen, maar een van de belangrijkste eigenschappen van ons menselijke bestaan (het hebben en ervaren van emoties; hoe je deze kan herkennen; en hoe je hier effectief mee om kan gaan; assertiviteit; etc.) wordt eigenlijk vaak niet behandeld. (Met uitzondering van 'vrije school' soortig onderwijs wellicht??)

Ik denk dat de overheid (of de samenleving, zo je wilt) er te makkelijk op vertrouwt, dat ik zich allemaal wel vanzelf uitkristaliseert tijdens de opvoeding. Maar ik denk dat dit een grove misvatting is. Ouders zijn met regelmaat ook niet 'belezen' in hun eigen emoties, dus hoe kun je van hen verwachten dat zij dit hun kroost bij kunnen brengen.

Toegevoegd op 25-06-2009 01:05:25
Grenzen stellen / aangeven hoort hier dan uiteraard ook bij. Ik denk dat dit in de toekomst een hele hoop burnouts tegen zou kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer blauw op straat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het openbaar vervoer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel geld pompen in de natuur. Een groot natuurgebied aankopen en hoeveel buitenlanders er ook zullen komen: er mag niet worden gebouwd, en al helemaal geen moskee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar het hart van vol is...-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over, Heb je nog meer van die tegeltjeswijsheden?
Ik denk dat er wel genoeg geld is uitgegeven het afgelopen jaar. Eerst maar eens bestaande schulden aflossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de zorg, er komt een tijd dat er enorm veel vergrijzing is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moet de regering meer geld uitgeven? We moeten het straks wel weer terugbetalen. Vraag jij dan ook weer zo vrolijk op welke posten de regering dan weer extra moet bezuinigen? (medische zorg, onderwijs, jeugdzorg ouderenzorg)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ontbrekende stukje A4 aanleggen tussen Midden-Delfland en Schiedam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg, voor armen zorg, voor verbetering van onderwijs, zorg voor ouderen, zorg voor kleinschaligmaken van verpleeghuizen, zorg voor schaalverkleining bij grote bedrijven, kortom alle zorg zorgbehoeften. En misschien nog voor het opzetten van een zorgkantoor die niet administratief is maar een open goed loket vormt voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens flink geld pompen in "nadenken" :hoe we snel uit de crisis kunnen komen en zich niet bezig houden met Het politieke spel. En dan bedoel ik mensen en middelen om dit daadwerkelijk te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het salaris van leraren ophogen lijkt me wel een goed idee. Dan krijg je niet alleen meer leraren, maar waarschijnlijk ook betere.