Immigranten mogen nu geen alochtonen of buitenlanders meer genoemd worden,maar "nieuwe Nederlanders" Hoe verzinnen ze het weer!

Dus vanavond gaan we niet bij de chinees eten,maar bij de"Nieuwe Nederlander"die chinese maaltijden kookt.

Ik woon al jaren in het buitenland,maar je wordt overal gewoon als "de Hollander"omschreven,en dat zal altijd wel zo blijven,ook voor Turken,Engelsen en de tientallen nationaliteiten die er zijn.

Wat lopen de regeringspartijen weer te slijmen!Waarom??

Weet jij het antwoord?

/2500

Je bent autochtoon of alochtoon. Als ik in bijv. Marokko woon en ik heb een dubbele paspoort, dan word ik toch ook nog geen Marokaan genoemd??? Ik vind dit echt weer iets van de Nederlandse regering. Pvda Is weer eens met 'belangrijke' punten bezig. (Ga zo door ;-( . Laat er maar eens eerst eens een goed inburgeringscurcus gemaakt worden, ik ken iemand die heeft ook een dubble paspoort, maar spreekt nauwelijks nederlands (woont meer dan 4 jaar in nederland). Moet je nu zo iemand 'nieuwe'nederlander noemen? ---------------------------------------------------------- Nieuwsbericht AMSTERDAM - De Partij van de Arbeid spreekt niet langer over allochtonen, maar over ‘nieuwe Nederlanders’. In de nieuwe versie van de integratienota Verdeeld verleden, gedeelde toekomst komt het woord ‘allochtoon’ niet meer voor. Ook hoeven migranten niet meer ‘onvoorwaardelijk’ te kiezen voor Nederland en mogen ze nadrukkelijk zelf bepalen of ze hun oude nationaliteit willen houden. De opstellers kregen na de presentatie in december een lading kritiek te verwerken. In totaal stuurden de leden 392 amendementen in. Het partijcongres bepaalt op 14 maart hoeveel daarvan de eindstreep halen. Partijvoorzitter Ploumen is geschrokken van de felheid van het debat in haar partij. Bron: de Volkskrant.

pas maar op dat jij geen nieuwe portugees word genoemd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100