Ik wil gemeente 's-hertogenbosch een brief sturen met daarin de vraag of wij als muzikanten een oefenruimte kunnen krijgen. Naar welk adres?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een telefoonboek? Zoek het adres even op van het stadhuis.

Antwoorden (3)

je kan bij de gemeente niet vragen om een oefenruimte, je kan zelf beter zoeken ik zal een link plaatsen waar ze wel oefenruimtes aanbieden misschien vind je het op deze manier

http://muziek.aanbodpagina.nl/oefenruimte-te-huur1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het correspondentieadres van de gemeente is:
Postbus 12345, 5200 GZ, 's-Hertogenbosch.

http://www.s-hertogenbosch.nl/content.cfm?contentid=55AF081E-C346-C1CC-370D0C161AFDA72E

(Maar het zal vast niet lukken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een brief wilt sturen, dan kan dat gewoon via
de wethouder van Cultuur, Postbus 12345, 5200 GZ, 's-Hertogenbosch, t.a.v. Rodney Weterings. Dan komt je
brief op de juiste plek terecht.

Ik zou zelf nooit gaan schrijven, want de kans bestaat dat
zo'n brief in de ambtelijke molen terecht komt, en dat het
lang gaat duren. Veel beter is direct contact op te nemen, b.v. via het spreekuur van de wethouder.
In Den Bosch gaat dat niet zomaar, en er wordt geselecteerd. Hier kun je een afspraak maken:
bureau ondersteuning tel. (073) 615 53 88

Maar misschien kan het nog slimmer: Den Bosch beweert onderscheidend en vooruitstrevend te zijn op het gebied
van cultuurparticipatie.

citaat van de site van de gemeente:

"Typisch Den Bosch helpt je van droom naar realisatie waarbij altijd kunst & cultuur uitgangspunten zijn. Typisch Den Bosch verbind je aan professionals, instellingen en burgers die jouw idee op een hoger plan kunnen brengen en meehelpen realiseren.

Voor wie is Typisch Den Bosch bedoeld? Voor alle Bosschenaren die al een tijd met een droom of idee rondlopen, maar niet weten hoe hun idee tot leven te wekken. Typisch Den Bosch nodigt je uit om jouw droom of idee aan ons te vertellen. Verse koffie staat altijd voor je klaar in mijn rijdend kantoortje. Enthousiast geworden? Mail naar info@typischdenbosch.com om langs te komen of kijk op www.typischdenbosch.com waar ik sta"

Hanneke Matthijssen, cultuurintendant

http://www.s-hertogenbosch.nl/content.cfm?contentid=EAA1680C-0649-2C28-0FFE47395E319F71&menu_id=EFC46CE2-A5C9-5A1E-34180FD4AC880A55#Amateurkunst

Als ik jou was, zou ik eens een bezoekje brengen aan dat
rijdende kantoortje. Kun je precies uitleggen wat je wilt, en dan zal die Hanneke Matthijssen je zeker helpen om "jouw plan te realiseren", zoals er letterlijk staat.
Ook als dat gaat om het zoeken naar oefenruimte voor muzikanten. Succes!