Bestaat Osama Bin-Laden wel ?

Het is onvoorstelbaar dat oorlogsmisdadigers na 40 jaar worden gevonden en Osama nog steeds niet

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hij bestaat wel. Osama heeft veel vrienden die hem goed verbergen. Hij zal vanzelf gevonden worden dood of levend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Van Mladic en Karadzic werd door velen ook gedacht dat ze niet meer zouden leven, dan wel nooit meer gevonden zouden worden, maar Karadzic is vorig jaar toch echt opgepakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Osama is als de kerstman, hij hoeft niet te bestaan in vlees en bloed; hij leeft in ons allemaal...
Ik ben zelf volledig overtuigd door de conspiracytheories die te ronde gaan en ben overtuigd dat er niet gezocht wordt naar Obama. Maar daar zal ik hier niet op ingaan. Ik neem aan de El Quaida niet zomaar met een lichaam van Osama op de proppen komt. Er heeft ooit of nog steeds een Osama bestaan, zijn aanwezigheid beinvloedt duizenden nog steeds. In enkele videoboodschappen zijn wat onregelmatigheden te zien waardoor men af kan vragen of het dezelfde persoon betreft. Of hij wel of niet bestaat in vlees en bloed is irrelevant. Zelfs al vinden ze hem, dood of levend, dan zal iemand anders beweren dat hij hem is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hij bestaat wel, want hij was eens een pion van de VS. Het lijkt me waarschijnlijk dat men weet waar hij zit. Oppakken doet meer kwaad dan goed. Lekker laten zitten en in de gaten houden wat hij uitvreet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij bestaat dat geloof ik zeker. Maar hij heeft gewoon dubbelgangers. In een land waar meer dan 90 % van de mannen een baard draagt is hij moeilijk te vinden. Bovendien zit hij ergens in de bergen, waar niemand hem ooit zal vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien wordt die door de 'wereldmachten' ingezet als imaginary vijand. De beste man is de karikatuur van onze angsten.

Wat ik nooit begrijp is het volgende. Met iedere videocamera die je tegenwoordig in de winkel kan kopen (zelfs bij de Aldi) kan je hele scherpe digitale opnamen maken. Waarom zijn de video/audio beelden van de beste man altijd van zo'n belabberde kwaliteit. Het filmpje van de eerste mens op de maan (leuk voor een volgende vraag) van *.tig jaar geleden is nog van betere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk vanwel. Maar die man heeft zoveel macht en geld dat je niet raar op moet staan te kijken als ie tegenwoordig volledig omgebouwd over straat gaat in de westerse wereld en gewoon lekker in Europa woont met een andere identiteit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat hij samenwerkte met Bush. Zijn familie woont vlakbij een CIA kantoor speculeren enkelen... Ik geloof er wel in.