Moet balkenende aftreden?

En denken jullie dat hij het wel wist of niet.

ok sorry link erbij dan maar.

http://rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/06_juni/18/binnenland/0618_1930_documenten_catshuisbrand_openbaar.xml

sorry de linken werken niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Liever niet.

Ik denk dat een demissionair kabinet in crisistijd niet erg handig is voor onze economie en onze samenleving.

Alsjeblieft volmaken tot de verkiezingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het is mogelijk dat hij het echt niet wist. En dat die ambtenaren zaken voor hem geheim hielden. Dat maakt in principe weinig uit, want hij blijft verantwoordelijk.
Zoals ik al op een eerdere vraag over dit onderwerp voorspelde: Er gaan een paar ambtenaren uit en hij belooft dat het 'nooit meer gaat gebeuren'.
Hij treedt niet af, want verkiezingen met de huidige peilingen zijn het grootste schrikbeeld. Dan maar door het stof...

Toegevoegd op 19-06-2009 00:01:06
Oh ja, er komt natuurlijk 'een zeer diepgaand onderzoek naar de gang van zaken'. Dat onderzoek is ca. eind 2010 gereed.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eind 2010 mmm
Ja, liever vandaag dan morgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, vind dat het wel gaat zo met hem als premier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik vind van wel, hij houdt zich namelijk ook met zaken bezig die niet tot zijn functieprofiel behoren. (Bezorgd zijn om BNers)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen voor dit, maar alle gebeurtenissen op een rij vindt ik veel te veel (oa: Irak, JFK, enz). Het vervelende is alleen dat ze na verkiezingen een coalitie gaan vormen met partijen die niet als 1ste, 2de en 3de zijn gekozen. Maar klonteren met de sGp of iets dergelijks. Daarna gaan ze allemaal wetten en regels maken van een coalitipartij en wat ze zelf in de verkiezingsstrijd beloven in de onderste la gaat. (naast Catshuis dosier :-) ). Zo worden we keer op keer weer in de maling genomen. Maar we (ik) blijven stemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei, lijkt wel chronisch
JFK= JSF, Joint Strike Fighter
Ja dat moet hij, maar niet vandaag... In ieder geval moet hij aftreden bij het beëindigen van zijn termijn...

Jammer van de niet werkende linken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar niet alleen voor dit feit: opeenstapeling van feiten.
Er staat daar geen sterke leider.
Hij laat zich zelfs piepelen door China. Nee, ik ga de Dalai Lama niet ontmoeten, stel je voor dat China dan geen handel meer met ons wil drijven. (Niet dat dat veel uitmaakt, ze willen de handelsdelegatie toch niet ontvangen omdat de Dalai Lama wel in Nederland mocht komen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat het tijdens deze crisis ook nog tot een kabinetscrisis komt. Maar heb kabinetten om minder zien vallen...

JP Balkenellende had van mij al in het eerste kabinet definitief mogen verdwijnen van het politieke toneel. Maar ik lig er niet echt wakker van als dit kabinet met Balkenende verdwijnt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij mag Balkellende weg, maar niet voor een brand van twee jaar geleden. Wel omdat hij de Dalai Lama niet durfde te ontvangen en om zijn hele beleid.