Zijn er ook Moslims die op Wilders stemmen?

Ben benieuwd!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, die zijn er, althans ik ken er twee, maar ze lopen er niet graag mee te koop. Dat zijn mensen die spuug en spuugzat worden van wat een paar strontvervelende k*tmarrokkaantjes (hun woorden) met hun media-aandacht-trekkende wangedrag doen met het imago van alle moslims hier . Dat zijn keurig aangepaste, waardevolle en werkende medeburgers die net zo goed Nederlands spreken als jij en ik (soms zelfs beter), een net zo goeie of betere opleiding hebben en een redelijk liberale ('hoofddoekloze') islam aanhangen. Maarja die doen het niet zo lekker in het journaal dus die vallen niet zo op. En die zijn nog heel wat minder soft in hun 'beleid' en bewoordingen dan wij.

Heel kort en heel simpel, ja die zijn er zeker. En waarom zouden ze er niet zijn? Ze wonen toch ook in Nederland en hoeven het niet in alles met hun land- en geloofsgenoten eens te zijn. Volgens mij is deze vraag al eerder gesteld, of in vergelijkbare context.

ja dat zijn de kamikazestemmers...

Ongeveer net zoveel als er vrouwelijke atheisten op de SGP stemmen, joden op de Nederlandse VolksUnie stemmen en nertsenhouders op de Partij voor de Dieren zullen stemmen. Als je je én moslim noemt én een anti-islamitische partij steunt, dan ben je niet goed bij je hoofd.

Vast wel, en dan?

Natuurlijk zijn die er. De radicale moslims, waar Wilders op tegen is, natuurlijk niet. Maar de moslims, die tegen de radicale moslims zijn, die het voor hen verpesten in Nederland, die zullen zeker niet schromen om op Wilders te stemmen.

Die zijn er ZEKER! Laatst gelezen dat veel moslims wel op hem stemmen omdat ze die extremisten die hun volk te schande maken ook zat zijn. Dit was echter voor zijn uitspraak van vandaag :)!

Ik zelf ben koerdisch van afkomst en als moslim geboren. Nou ken ik toevalig een iraanse jongen (ook als moslim geboren, alleen gelooft hij niet in de islam) die op de pvv heeft gestemd en zijn ouders ook. Terwijl ik zijn ma toch echt met een hoofddoek zie lopen. Heel apart allemaal. Met die gozer kan je ook niet bepaalt serieus een discussie voeren over dit onderwerp. Dit omdat hij mij een imbiciel vind dat ik op de sp heb gestemd een niet op de pvv. Rare vogel maar goed dus ff antwoord op je vraag. Er zijn wel degenlijk moslims die op wilders stemmen, zijn ma is toch echt moslim en stemt op de pvv. En zo zijn er meer iraniërs die dat doen.

Je gaat er waarschijnlijk van uit dat alle allochtonen van bepaalde komaf, moslim zijn. dat is hetzelfde als denken dat elke autochtoon wel een christen zal zijn. Word eens wakker zeg. Moslims zijn mensen,maar niet ieder mens is een moslim,snappie?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100