Ligt het aan mij of wordt Wouter Bos met de dag grijzer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, dat ligt niet aan jou maar aan Wouter, of aan de mensheid. Of de mensheid deugt niet of Wouter niet, een van de twee.

vind het niet zo gek dat hij grijs aan het worden is in een rap tempo.

Wouter Bos kan het beste zo gouw mogelijk uit de politiek stappen, hij maakt zichzelf kapot. Het is geen politiek talent. Hij zal zich kunnen herstellen en gelukkiger zijn met een Job voordat hij in de politiek kwam. Het is een eigenwijze man, die eerst nog hardere klappen moet vangen. Hij zit op een dwaalspoor.

Ik zie hem steeds gruizemuizer worden... Of ligt dat weer aan mij...

Ja, hij wordt grijzer. Ik denk dat het door de stress komt. Of hij heeft het vooreen altijd geverfd en heeft daar nu geen zin meer in. Het kan ook zijn dat hij het mooier (wijzer) vind staan.

Heb er niet echt op gelet, maar het zou heel goed kunnen. Ik zou ook grijze haren krijgen in zijn plaats. Hoe dan ook, ik heb er wel iets mee en het misstaat hem zeker niet.

Ja, dat ligt aan jou ; ik weet niet wat je met hem doet maar hij krijgt er duidelijk grijze haren van ;-) Ach, dat hebben wel meer mensen als ze ouder worden ; je haar verliest zijn pigment en het wordt grijs. Blonde mensen worden wat later grijs dan mensen met bruin haar, maar toch ontkomen ook zij er niet aan, en hij is geen twintig meer. Ik vind het trouwens wel voor hem spreken dat hij zijn haar niet verft maar het gewoon grijs durft te laten worden : puntje voor Wouter Bos. Niks is zo zielig en ongeloofwaardig als ijdelheid. Je bereikt er meestal toch alleen maar het tegenovergestelde mee. In tegenstelling tot Wilders; zelf alle pigment uit je haar bleken werkt gewoon niet. Maar hij houdt het wel stug vol ; da's ook dapper.

Het lijkt mij een redelijk normale procedure dat iemand met een stressvolle baan vanaf een bepaald moment snel grijs word. Daarbij is dit een effect dat optreed vanaf zo'n 30 jarige leeftijd. En voor zover ik weet is Wouter Bos de 40 al ruim gepasseerd. Dus dit is niet zo gek dat hij steeds grijzer wordt... Daarbij ken ik wel meer BN'ers die snel grijs worden... Dus dit ligt niet aan jou en niet aan Wouter Bos. Dit is een normaal proces...

Hij wordt ook nog kaal, kwestie van tijd. Hij kan nu nog onopvallend zijn werk doen. Als hij kaal is weerkaatst het flitslicht op zijn schedel: de ziekte van Hedel.

Is inderdaad waar hij wordt met de dag grijzer, maar ik moet zeggen het staat hem heel charmant. Het is natuurlijk van de zorgen en de stress die hij allemaal meemaakt, is ook niet alles zo'n baan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100