Bovenstaande antwoord klopt niet helemaal: Llink kreeg geen uitzendvergunning meer bij de nieuwe toewijzing van zendtijd omdat volgens de Omroepraad Llink geen 'toegevoegde waarde' had, met andere woorden: zich niet voldoende zou onderscheiden van andere omroepen.
"Net als in 2004 oordeelt de Raad negatief over de aanvraag van LLiNK. Toen zag hij geen toegevoegde waarde voor LLiNK in het bestel. De Raad ziet die nog altijd niet, en heeft daarbij geoordeeld dat de omroep zijn doelstellingen uit het vorige beleidsplan niet heeft waargemaakt.
LLiNK slaagt er niet in een scherpe en spraakmakende programmering te maken rond de thema’s milieu en duurzaamheid. Van een idealistische omroep, met deze doelstellingen, had de Raad minimaal sterke journalistieke programma’s op zowel radio, televisie als internet verwacht."
http://www.cultuur.nl/nieuws_detail.php?id=344
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Llink is gestop na financieel wanbeleid:
http://nl.wikipedia.org/wiki/LLiNK
bamibal