wat houdt het in, welke functie heeft een luitenant - kolonel in het Russische leger, divisie "zwarte baretten" ?

Toegevoegd na 59 seconden:
wat ben je er mee in de "westerse wereld"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Een luitenant-kolonel heeft overal een leidinggevende functie. Of het nou Rusland is of de VS: de militaire rangen zijn nagenoeg in ieder land hetzelfde. Een luitenant-kolonel van de zwarte baretten stuurt dus de zwarte baretten aan.

Op het bijgevoegde plaatje is te zien dat een luitenant kolonel in het management zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Russia/USSR:
- zwart baretten- (OMON) (afdeling van politie,speciale eenheden van de Militie).
Luitenant-Kolonel is een hoge militaire rang bij de landmacht en de luchtmacht.
Bij de Koninklijke Marine heet de overeenkomstige rang
kapitein-luitenant.
Diploma's zijn hier in het Westen ongeldig,enkel homologeren is mogelijk via het ministerie van onderwijs en mits bijscholing in het land waar de persoon zich bevindt.

Toegevoegd na 10 minuten:
of mits te slagen voor het exaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet ik wel dat het nu de Russische federatie is maar dat was de informatie waar ik het vandaan heb gehaald.