ja, vaak wel maar lang niet altijd. De standaard vierkante sleutels en driehoeken voor liften en prullenbakken hebben ze. Vaak hebben ze lopers voor de algemene flat en portiek ruimtes van de woningbouwvereniging. Dit heeft niet iedere agent maar de wijkagent en vaste surveillanceploeg wel. Het is ook afhankelijk hoe meewerkend de woningbouw is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee
er wordt door de meldkamer een sleutelhouder gebeld die daar dan te plekken moet komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele jaren terug heb ik gezien dat de brandweer op een bepaalde plaats aan de buitenkant van een flat dicht bij de deur bezig waren .
En zij zeiden dat ze de sleutel gingen vervangen van de voordeur van de flat .
Het was een soort rond klein bakje en om te openen hadden zij een sleutel .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige tijd geleden heb ik wegens een hoorbaar alarm in een appartement in het flatgebouw de brandweer gebeld of ze wilden komen kijken.
De deur van het betreffende appartement hebben ze met grof geweld en enige moeite open gebeukt. Dus sleutels ho maar.
De bewoner had boodschappen in een tas op een kookplaat gezet die heet genoeg was om veel rook te veroorzaken. Dus geen bluswerk, maar wel veel rook en schade aan de deur. (en geschrokken maar gelukkig levende katten).