Zij hebben tenslotte ook hun eigen onveiligheid gecreëerd...

Ik zal maar analoog zeggen: de vervuiler betaalt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er maar vanuit dat je het over iemand specifiek hebt, want normaliter wordt je door de staat beveiligd, wanneer je IN Nederland woont en Nederlands Politicus bent in de eerste en of tweede kamer (laatste weet ik even niet zeker). Wanneer je in het buitenland bent, is het afhankelijk van je functie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze er ook zelf voor kiezen om politicus te worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik om de een of andere reden beveilgd zou moeten worden,zal ik dat ook zelf moeten betalen! Behalve als ik kroongetuige in een belangrijke rechtszaak ben,want dan is justitie er in geinteresserd om me in leven te houden,tot na de rechtszaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet logisch als het volk dat een volksvertegenwoordiger heeft gekozen, er belang bij heeft om de volksvertegenwoordiger in leven te houden zodat hij/zij het volk kán vertegenwoordigen? Het is redelijk dat het volk daar dan ook voor betaalt. En hoe doen we dat? Belasting betalen aan de staat, en de staat voor de beveiliging laten betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou het ook logisch zijn,dat een volksvertegenwoordiger diegenen die hem gekozen hebben ook zou moeten laten beschermen!
Miss Quartro,wat is daarop Uw antwoord?
Als zelfs criminelen beschermd worden moeten onze politici en daarmee onze democratie ook beschermd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ze genoeg geld hebben hahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik aanneem dat het salaris hier ook naar zou kunnen zijn, en tenslotte kiezen ze zelf voor deze functie met alles erop en eraan. Dus kan dat ook consequenties hebben. En als de staat dit zou betalen bij wie komen ze dan terecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij hoeven politici helemaal niet hun eigen beveiliging te betalen. Als ze bedreigd worden en er een serieus risico is, dan betalen wij (de belastingbetalers) dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij hoeven politici hun eigen beveiliging niet te betalen. Wanneer er een serieuze kans op bedreiging is. Neem Geert Wilders. Deze word van onze centen beveiligd; eeuwig zonde trouwens...
Ieder burger heeft recht op beveiliging door de staat wanneer er een serieuze bedreiging is.