Waarom moeten politici hun eigen beveiliging betalen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zij hebben tenslotte ook hun eigen onveiligheid gecreëerd... Ik zal maar analoog zeggen: de vervuiler betaalt...

Ik ga er maar vanuit dat je het over iemand specifiek hebt, want normaliter wordt je door de staat beveiligd, wanneer je IN Nederland woont en Nederlands Politicus bent in de eerste en of tweede kamer (laatste weet ik even niet zeker). Wanneer je in het buitenland bent, is het afhankelijk van je functie.

Omdat ze er ook zelf voor kiezen om politicus te worden

Als ik om de een of andere reden beveilgd zou moeten worden,zal ik dat ook zelf moeten betalen! Behalve als ik kroongetuige in een belangrijke rechtszaak ben,want dan is justitie er in geinteresserd om me in leven te houden,tot na de rechtszaak.

Als zelfs criminelen beschermd worden moeten onze politici en daarmee onze democratie ook beschermd worden.

omdat ze genoeg geld hebben hahah

Omdat ik aanneem dat het salaris hier ook naar zou kunnen zijn, en tenslotte kiezen ze zelf voor deze functie met alles erop en eraan. Dus kan dat ook consequenties hebben. En als de staat dit zou betalen bij wie komen ze dan terecht.

Volgens mij hoeven politici helemaal niet hun eigen beveiliging te betalen. Als ze bedreigd worden en er een serieus risico is, dan betalen wij (de belastingbetalers) dat.

Volgens mij hoeven politici hun eigen beveiliging niet te betalen. Wanneer er een serieuze kans op bedreiging is. Neem Geert Wilders. Deze word van onze centen beveiligd; eeuwig zonde trouwens... Ieder burger heeft recht op beveiliging door de staat wanneer er een serieuze bedreiging is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100