Ja zeker. Op het moment dat de prins ging poseren was hij zich bewust dat hij op een foto zou komen te staan die iemand vanuit privebezit kan gebruiken voor eigen doeleinden. Publicatie op Hyves behoort daartoe. Dus gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja - Het is een eigen foto van haar, waar toevallig een bekend persoon op stond.

Dit bekend persoon was niet in privesfeer bezig (vermoed ik) en heeft mag ik aannemen niet gezegd dat die foto niet openbaar gemaakt mag worden.

Aangezien de koninklijke familie erg op de hoogte is van dergelijke praktijken ben ik ervan overtuigd dat ze iets had moeten tekenen om te verklaren dat ze dat niet zou doen als dat niet mocht.

Kortom gewoon toegestaan, indien bovenstaande klopt.
13 jaar geleden
Ja, want Willem Alexander is een 'publiek' persoon uit hoofde van zijn functie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja natuurlijk mag dat, als het verboden zou zijn ..had hij niet met haar geposeerd op de foto...
gewoon doen leuk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, tenzij afspraken zijn gemaakt over het niet publiceren er van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk mag dat ik heb op facebook een foto daar sta ik met esther vergeer op