Bij welke afdeling kan je "klagen" over stoplichten binnen gemeente (haarlem)?

Sinds kort is er in Haarlem een enorme opstopping door een verkeerd ingesteld en of achtergelaten stoplicht. Dit is alleen te zien bij flinke drukte maar zorgt er wel voor dat bussen met enorme vertraging op het station aankomen.

Interessant om te zeggen dat dit voorheen niet zo was maar na een week manuele regeling door verkeersregelaar (stond bij de knoppenkast) is het mis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

makkelijk door te dringen via deze site, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij afdeling ruimtelijke ordening en verkeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt daarvoor bij het gemeentehuis terecht.
U kunt zich ook laten informeren bij een politiebureau.
Meer blauw op straat?, dan moeten we er ook gebruik van kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord: via de website van de gemeente kan dat.

Realiteit? Haarlem staat al jaren bekend als verkeerslicht dramastad. Die hebben overal van die dingen staan waar het nut voor niemand duidelijk is en dan zo afgesteld dat elk licht je tegen hebt. Opstoppingen zijn normaal

Europawijk: Dubbele rijbanen over 4 kilometer, elk licht om de 200 meter heb je tegen, ook om 03,00 in de nacht als het doodstil is op straat.
Logica hebben ze niet en als ze je een opstopping kunnen geven dan komt hij ook!

Heel Haarlem moppert er al jaren over en ze doen er nooit wat mee.

Ik woonde vlak bij het centrum. Als ik in het centrum naar mijn hobby club ging was ik langer onderweg als dat ik nu doe vanuit Beverwijk naar het Centrum. Enkel omdat ik over een stuk van misschien 3 kilometer 14 lichten tegen kom die ik altijd wel tegen had.