Ik ben bang dat huren heel erg moeilijk wordt. Je zal ze bij een bedrijf moeten laten bedrukken of een kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jalin is me net voor. Maar het is inderdaad zo, dat die bedrijven die zo'n apparaat hebben de kost er mee willen verdienen. Behalve dat, is het niet aan te raden een gevaarlijk machine te huren. Verhuurbedrijven beginnen er ook liever niet aan, i.v.m. mogelijke verwondingen, en daaruit voortvloeiende aansprakelijk stelling. Je hebt namelijk met een hete pers te maken, waaraan je je gemakkelijk kunt branden. Ik vermoed dat dat de hoofdzakelijke reden is, dat deze apparaten nergens te huur worden aangeboden.
13 jaar geleden
Bij de copyshop hier in de buurt kan je ook T-shirts drukken.
Ik denk wel zelfstandig, dus dan zullen de kosten meevallen, maar ik heb er nooit goed op gelet, dus precies weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien krijg je een idee als je hier even kijk.

http://www.youtube.com/results?search_query=t-shirt+zelf+bedrukken&aq=f
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat eventueel ook een mogelijkheid is, is om jouw bedrukking op een "strijkpapier" te printen en deze dan op jouw T-shirt te strijken.

(google maar eens op strijkpapier, dan vind je wel links).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook transferpapier, daar kun je mee uitprinten en het dan op je T-shirt maken, verkopen ze sowieso bij de Hema en V&D