Wat in een collage over jezelf te stoppen?

Tja. de titel zegt het al;

Dit is mijn collage tot nu toe;

http://www.scribd.com/doc/36800102/Doc-1

Toegevoegd na 1 uur:
Dit is het tot nu toe:

http://www.scribd.com/doc/36804322

beetje goed? Of moet ik het nog op een vel plakken?

Toegevoegd na 1 uur:
Het is misschien een beetje kleine collage, maar we hebben ongeveer 2 á 5 minuten te tijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat plaatje, helemaal onderaan? Appelmoes in zakje?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ben ook benieuwd wat dat is

Antwoorden (3)

Dingen die je leuk, mooi, grappig, geweldig en verblijdend vindt. Maar natuurlijk ook dingen die je haat en lelijk, stom, saai en zielig vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er nog iets meer calorieën instoppen :)

Toegevoegd na 56 seconden:
Nee zonder gekheid, misschien is een echte foto van jezelf ook wel leuk om de collage helemaal af te maken.
En verder alle hobbies, kenmerken of liefhebberijen die jou kenmerken.
Misschien nog een plattegrond van de provincie waarin je woont met een pijltje naar de plaatsnaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mis heel erg het belangrijkste onderdeel van je bestaan.... je geboorte.

misschien zijn er ook dingen die je leuk vindt op tv, of vroeger juist leuk vond op tv.

en misschien kan je iets met je toekomst, wat zou je willen later, wat is je visie van wat je wilt bereiken.