Ik heb met QuickPWN een iphone geunlocked (jailbroken). Ik heb de handleiding van het forum van quickpwn gebruikt die was duidelijk en simpel

Toegevoegd op 27-04-2009 10:41:46
Ook nog een nederlandse maar die is wel wat ouder, ik zou gewoon die van quickpwn nemen, die hebben de tool gemaakt en weten denk ik ook het beste hoe je de tool moet gebruiken. Desnoods vraag je iemand die wel engels spreekt je te helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touch/detailed-instructions-on-how-to-use-quickpwn/