Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een leuk boek voor mijn zusje?

Ze houdt heel erg van chicklit, maar ik wil eigenlijk iets met meer diepgang geven.

Edit: mijn zusje wordt 23.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
743

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verliefd op Capri
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hoe oud is je zusje?
Voor mengvormen van ChickLit en echte literatuur zijn er vrij veel opties. Als ze houdt van romantiek maar ook een beetje spanning is de serie Twilight zeker raak. Als ze een beetje historische dingen leuk vindt kan ik Stravaganza aanbevelen. Verder ook leuk is 'oude chicklit', oftwel boeken van de categorie Jane Austen en Wuthering Heights. Dezelfde thema's, maar een iets hoger niveau en tijdloos leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bridget Jones' Diary. Net wat meer diepgang dan de film doet vermoeden (valt nog onder literatuur), toch waarschijnlijk wel haar straatje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb zelf laatst het boek Ja-maar® huh?!... gekregen van Berthold Gunster. Dit boek gaat over de overgang van een ja-maar naar een ja-en-manier van denken. Van het denken in termen van problemen naar het denken in termen van mogelijkheden. De techniek die dit boek daartoe aanreikt is die van het omdenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor diepgang kan ik: "Twintigduizend mijlen onder zee" van "Jules Verne" aanraden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze vraag is geschikt voor een chat site. Past niet bij het concept van Goede Vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'Voor ik doodga' is een boek voor meiden met de leeftijd van 16 jaar. Dit is een leuk boek het gaat over een meisje dat binnenkort sterft een een lijst heeft gemaakt met dingen die ze nog wilt doen. Het heeft leuke momenten en trieste momenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding