Waar kan ik deze persiflage op Little Drummerboy vinden?

We kennen allemaal dat kerstliedje wel, maar ik hoorde ooit een bijzonder grappige persiflage. Dat ging over een man wiens buurjongetje zo'n herrie zat te maken met zijn trommeltje, dat hij het ventje in elkaar heeft geslagen. Nooit meer ergens kunnen vinden. Iemand een idee?

2 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Kennen deed ik 'm net, maar het is me gelukt om het (vermoedelijk, want de buurman slaat het jongetje niet in elkaar maar het eindigt ermee dat het joch tevens trompet probeert te spelen) te vinden: "Little drummer boy next door" door Ray Stevens.
Amadea
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Je zou uit het lied het zinnetje “Has he broken his arm” ter verduidelijking kunnen toevoegen. Nu lijkt het antwoord wat vergezocht.
Amadea
2 jaar geleden
Helemaal niet vergezocht, want het betreft wel degelijk een buurman die zich ergert aan de constant drummende buurjongen. De vraag of hij (hopelijk) z'n arm zou hebben gebroken komt bij de buurman op wanneer het ineens stil is.
teusvh
2 jaar geleden
Is iets anders dan ik in mijn hoofd had, maar het was ook al lang geleden.
Bedankt.
SimonV
2 jaar geleden
Dat de buurman zich ergert aan de constant drummende buurjongen schrijf je niet in je antwoord. Maar in dat geval een plus.