Wat voor symbool kan je gebruiken voor op een logo van een schoonheidssalon?

Bij een kapper kan je een schaar gebruiken, bij een tandarts een tand, bij een visagiste een make-up borstel, etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dan zou ik de godrn kant op gaan, dus atributen van venus ofzo, dus een pauw ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
godrn=goden

Andere antwoorden (4)

een lippenstift of een mooi oog of een combinatie daarvan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou een haarlak bus kunnen gebruiken maar je kan natuurlijk ook andere objecten gebruiken.

Toegevoegd na 7 minuten:
^
l

zoals dit :-)

Toegevoegd na 8 minuten:
ow de vorige bewerking ging mis, ik had het over het plaatje..

Toegevoegd na 17 minuten:
Of dit kan ook, ik heb hem ff online gezet omdat ik niet nog een plaatje hier kon uploaden..

http://imageshack.us/photo/my-images/51/beautyygf.jpg/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou de godin aphrodite er in kunnen verwerken zij is de godin van de schoonheid en de beauty.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb net op google bij afbeeldingen gekeken .
Er staan magnifieke afbeeldingen bij.
Type maar eens aphrodite in.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je zou dit ook zelf kunnen laten tekenen of ontwerpen die hier goed in is.
12 jaar geleden
Je zou bijv. een roos of een borstel kunnen gebruiken.