waren er ook jumpers met 9/11, die hun val hebben overleefd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel ooit gehoord dat het mensen hebben overleefd. Met alleen gebroken benen en armen. Ik heb geen bron dus daarom een reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal gelijk Nikema.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heel goed van je Nikema. Bovendien, als je het gezien en gehoord hebt, zou je de vraag niet durven stellen, lijkt me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is zelfs iemand van de 60e(?) etage gesprongen en op een auto gevallen, dit was ergens anders dus misschien wel.

Antwoorden (1)

afhankelijk van de hoogte denk ik van niet als je uitgaat van iemand van 60 kg die springt van de 12e verdieping, land je rond de 150 km/u tegen de vlakte, deze torens waren iets hoger, dus is de rekensom niet heel verrassend als ze met een nog hogere snelheid tegen de vlakte kwamen.